18 November, 2010

KATAKAN TIDAK KEPADA ROKOK!




salam..dah berhabuk gila lah aku ase blog aku nie..HAHA~normal la..
bz le katekan...

eyh..da lari dari tjuk nie...
ha..!korunk nmpk an gmbr rokok kat ats 2..
so mstie le aku nak cite sal rokok an..
aku na cite sumthing la.gini citenye

semalam an kan raye qorban.cm kol 2 lbh petang aku n family g la ipoh..selalunya kalo g ipoh mstie pegi GREENTOWNMALL..sape yg dok kat ipoh taw le kat ne GM 2..pas da abh2 shoping..tyme 2 dok la tepi pintu b4 kuar an..coz nak tgu akk aku.tibe2 mak aku bisik kat aku

ibu aku:Belakang kita ni ade sorg perempuan isap rokok..

aku:err..(aku pon toleh le kat belakang) wpenye mmg btol...oh my GOD....tht's so terrible n bad habit

err...terkejut gila aku wei..dpn mata kowt tgk..die isap rokok..yg ta boleyh blah nye die 2 pmpuan..ta kai tudung..aish..mak bapak die ta aja die ke pe?..eii..pelik aku..da la isap rokok dpn khalayak ramai plak 2..seyes aku kate..terkejut doe..aku pk ar an..What the hell ngn pmpuan 2..?..dala isap rokok..ta malu ke pe??bayangkan lah kalau pmpuan isap rokok,cane?pe korunk ase?.grm ke x..aku geram gak..cm tadek agame je..ish..pelik2..aku nie da la ta ske org isap rokok..ANTI gila..

so...sapa2 yg isap rokok 2 pandai2 la berubah supaya tak isap rokok..rokok sgt bahaya bagi kita semua..kepada siapa yg tidak hisap rokok.jauhilah diri anda daripada org yg sdg hisap rokok kerana org yg menghidu bau rokok lebih cpt dpn effect drpd org yg hisap rokok.

lastly:        KATAKAN TIDAK KEPADA ROKOK

p/s:.terase ngn akunye entry?..maaf k..ta bermaksud..

jus 2 je aku na cite...salam



2 comments:

MiMiEy :) said...

sekarang mmg ramai gurl isap rokok.
bodoh.
x fikir kesihatan.

puteri.diyana said...

la psl.
mmg bodh..
grrr..

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!