31 December, 2010

bloglist istimewa untuk blogger baru




Ahsfantasy24.com ingin menjejaki blogger baru, khususnya bagi mereka yang mempunyai bilangan follower kurang daripada 300. Tak kiralah walau dah bertahun, tapi kadang-kadang tetap baru kan bila tak ramai yang berkunjung. Rasa segan nak beramah mesra dengan mereka yang punya follower yang ramai? Jangan bimbang sebab anda pun mampu setanding mereka, berusahalah.


salam...pu3 telah ditag oleh PM..
=) Pm suke tag tok pu3..hak2..pasan gile aku nie.btw..thx ye PM.


btw..pu3 nie nak kate sombong..x sombong..so kepada sesiapa yg rasa diriku sombong..
anda dikehendaki pergi dari blog pu3 ok.pu3 x larang.
aku suke gile2 ngn dunia berblogger aw..best doe..
sape2 yg ada blog mstie korunk ase cm aku rase gak kan..hehe =)

nti aku jerit kat shoutbox korunk tok tag..
=)

5 comments:

mish cokat said...

heeeee~ belog saye kurg 300!! hha. btw, belog sys pu3 CANTEK!! i loike yaa

puteri.dyne94 said...

hohoho...
thx ye adik..
=_

hayatul amira said...

nak masuk bloglist tu :(

kisahwanida said...

Nak masuk bloglist..... tp camner

ciK waNi said...

salam perkenalan..
cik wani pon join segmen ni..
http://cutezmashmellow.blogspot.com/2011/01/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!