11 December, 2010


TAG DARI MAMAT


salam..aku dah 2 hari dpt tag dari mamat ni..
p aku ta fhm entry die..so pas dah tnye itu ini itu ini..
baru le aku fhm ape n pe kene wat..hak2..

so aku nak join la contest ini.


so aku pertaruhkan gambar ini.

aku dan akak ku.~
.tengok la gambar kat ats nie..
kitaorg senyum gumbira gilak kan.??huhu..
aku senyum x nmpk gg..akk aku senyum nampak gigi..
kalo korunk tgk gmbr kat ats nie..
korunk rase..kitaorg nampak cm adk beradik x??
ape pndapt korunk..
komen taw u alls..
i need it..
hahaaha

btw..nie contest ke bape tah aku masuk..hahaha
shaje nak mennyemit gmbr nie kat blog.
=)

k..tht's all..

t aku tag erk..watch out ur shoutbox ok.!

6 comments:

zacky ~786~ said...

curi banner,, hehe

puteri.diyana said...

hahaha..wat pe curi..??
mintak la lek lok..
heheh

zacky ~786~ said...

huhu.. -_-

dgn ini..~
sy bernama zacky.. ingin mintak kebenaran anda .. untuk berkongsi banner di blog saya ..
andakah anda setuju ?? hehe

puteri.diyana said...

hoho..
dgn ini juga..
saya ingin memberitahu bahawa saya bersetuju dengan cadangan anda..terima kasih..sila beri kerjasama erk..hahah
btw
sori la..banner yg 1st tdi terlalu bsr gmbrnye..
pegi profile pu3 lek n amk code banner lek..
sbb tdi pu3 resize sket..bsr sgt..
=)

sumpit said...

hahaha lawak la korang ni...salam kenal, i folo u

| Jemputan untuk menyertai GA | Domain untuk dimenangi |

Ikhlas
- Qalish [Dot] Com -

puteri.diyana said...

hahahhahaha...
zacky mule wat lwk dulu..

salam knl gak..
thx follow..

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!