09 January, 2011

CONTEST INTO THE MIRROR

salam..pu3 nak join contest nieh..hehe
pu3 telah ditag oleh cik bella..
thx ye cik bella

klik sini jika maw join jugak aw.

so setelah memikir tak smpai 2 saat..
pu3 pertaruhkan gmbr ini.

hoho
pu3 suke gile ngn gmbr nie aw..
sbb die buat muke pu3 lagiih comel..!!hehe
tmbh2 agi aku kai selendang fav aku.wrne biru lak 2..
aish..mmg aku suke le...~korunk suke x??
kalo x suke pown..ade aku kysh..hahaha
cer korunk tgk muke pu3 btoi2,x comel kan?
buruk gile..hak2.
btw..aku masuk contest ini suke2 je..
sbb kau taw takan mengnye.

btw..salam..bye..


11 comments:

lady-D said...

gd luck dear..dh lame dla x msk cni kan

NuSaNa NoSa 91 said...

gud luck~~ ^_^
btw, sepetnya mata.. ^_^

PjahFzah said...

tuan tanah datang walau terlambat.
thanx for join. gud luck ye (^_^)

Unknown said...

d-la:thx ye kak ..hehhee

nusana:thx ye.hehe..mmg pown..

hifazphat:ur welcome..

Mr.TN_SkY said...

Suke dye bergamba eh? ahaha =_=

Unknown said...

mmg suka lahh abg..
kalo ade abg kat sini..maybe dah d gmbr kowt ngn abg..hehhee.. =)

Mr.TN_SkY said...

ahaha..yekew? tpi abg nie pemalu nk brgambar lol:-p

shino said...

HEE^^
jgn risau, comel punye!!

Unknown said...

abg tn sky :yellahh..alahai..malu2 plak..hahaha

farah:hehehe...thx..

Mr.TN_SkY said...

lOl..ahahaha..just joke :p

Unknown said...

lol...hak2..ok2

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!