25 November, 2011

cannot find the title..

Salam...good afternoon...ngee..tgh wat ape je 2?dah mkn...?pu3 hrp korunk dah lunch la erk..
btw...esok kan awal muharam so Salam Maal Hijrah erk..


hari ni pu3 x mule lagi study..exam ade 2 subject lagi..Chemistry n akaun..walah..
x saba kowt nak abhkan SPM nie...serabut kepala kalau lama2!hahaha..
tapi sbek la chemis ari selasa mgu dpn..so manyak agi ouh masa nak baca..alhamdulillah..
hope aku dpt A+ tok chemist..amin..doakan la erk kwn2..

ari 2 sblm exam...kelas aku 5SC3 ada buat jamuan kat rumah cikgu..biase2 je jamuan nye..
kalau ade jamuan mstie le ade gambar kan..`x mgkin kalau x dek an...so ap lagi...moh le usya gmbr2 aku erk..



aku ngan ila(blh knn)..
comelkan ila 2...i love 2 'CUBIT' pipi die..hehhee..
lembutt sgt2 taw...ngee


yeah..ila ngan aku lagi lah..


yeah...candid nie!..kwn2 aku sdg mkn..x sdr aku tgkp gmbr..haha..btw...smart gmbr nie bg  aku le..




dalam umh cikgu..eyh..korunk...nmpk x budak laki 2...
2 ank cikgu kitaorg...alahai..comel nak mampus..tembam plak 2..
aish..!geram woaahh..!hahhaha

kek~!sory la kek dah dipotong..ngee...sdp!nyum2..


qila,iman,intan,aku n siah..yeah..we're friends~


nani,ila,piya,zura n aida...
cian nani...die demam tyme nie..sbb 2 die baring je..pity her..
x dpt nak mkn2 ngn kitaorg.. =(

ramai sgt nak tgkp gmbr ngn iman yg comel nie..ngeee..


zila,intan,iman,zura and tipah



my partner...aka my bucuk..haha..xdek la...nama die zura..

nie tgkp gmbr ramai2 sblm balik..ala..sdeynye..lps nie dah x dpt jmpe korunk dah,..uwaaa.. =(
jap..kalau nak taw cikgu kitaorg yg mana,,yg pakai lebai putih 2...cikgu mat..
selamba je..x reti marah plak 2..sonok!hehehe

ha.>!isteri cikgu 2 plak yg pakai tudg putih n berbaju biru 2..
putih woahh muke die..grm aku..asa nak tuka je muke ngn die..
HAHAHA..imposible kowt.. =)

tok semua budak 5sc3...wei..aku syg gile kowt kat kornk..
hope korunk pown berfikir cm2...
dah sthn kite gelak ketawa,sedey,gembira n sumenye bersama..
hope menjadi kenangan yg sgt indah..
goodluck 4 all of u..a!

THE END..

2 jela gmbr yg aku nk showkan kat korunk..hope korunk happy..

=)

btw...doakan aku dpt result elok tok SPM taw

daa.....~muakx..hehee

2 comments:

L said...

hehhe. amin.. lambat lagi ,,,,

jom baca jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

Ku Azhar said...

waaa!! sedapnye kek! :)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!