12 January, 2012

novel berjaya mnambat hati aku! =D

assalamualaikum hye peeps..nak taw x..
hari ini kan..first tyme aku baca novel sehari dah abh..
selalunye kan..2 hari or 3 hari baru abh..
pergh!ajaib sungguh .maybe sonok sgt kowt..sbb 2 smpai abh 1 ari je..hehe..
sebenarnya aku nie bkn nyee jenis prmpuan yg suke baca novel..
yup..aku ingt agi..tyme aku sekolah taun lps..
nampak laa kwn aku baca novel..
selambanye aku cakap kat die... "best sgt ke baca nvel 2,aku tgk cm x bestnye"
kwn aku jwb"best laa put..ko xtaw macam mana bestnye?
"ouh..best~hahaa..oke2,teruskan laa baca novel 2 ea.."

baru la aku taw..wpenye baca novel mmg laa beest sgt2..mcm terasa dlm mimpi..
hak2..yelakan..~bila kita baca novel,mstie kite trase mcm kite brde dalm nvl 2..
haha..mepek jap..tapi mmg itulaah kebenarannye..
aish~camna laa aku boleh terlekat kat novel je nie..

tapi bile aku ingtkan balek....dlu pnh aku tanya kat kwn aku nie.
"wei,novel nie sapa punye,cam best,nak pnjm bole?"
kwn aku jwb "err,kak sedara aku punyelaa,die x bagi pnjm ramai2,takut rosak"
ape korunk rasa kalau kwn korg ckp cm2 kat korunk..
terasa x?kalau x terasa mmg x dek perasaan laa nampknye..

tapi mmg aku terasa laa..smpai skunk aku bole ingt..yelaa..
sdgkan yg ckp cm2 kawan baik aku sndiri.sjk f1 berkawan...tapi saba jelaa..
yelaa,,sabarkan separuh daripada iman.. =)

sejak x sekolah dan menjadi pengangur ttp nie...asyik nak baca novel.
maybe bosan kowt...so lps kemas rumah sume,aku cbe cri masa nak bace novel.
haha..ketagih sudah aku ngn novel..! baru kau tahu put!U deserved IT.hahaha..
kata org akhirnya kau jgk suka baca novel..
novel2 yg aku baca  2 pown sbrnye bkn aku yg beli
tetapi library sekolah mak aku bg pnjm..haha..
yelaa...cikgu pst smbr ckp kat mk aku, "cikgu bole pnjm 30 nvl"
apa lagi,mak aku pown pnjm lee..haha..mgu lps 5 buah buku
minggu nie plak 10...senang sikit.
jimat duit x payah beli novel,kalau beli nanti,baca sekali,pas tu simpan..
argh~sangat membazirkan..hoho

pas dah abh aku baca novel tdi..bkk ps buat doodle..
doodle mmg takan pnh kalahkan apit..haha..yelaa..
apitkan hebat!hoho..

bawah nie haa doodle aku buat tadi

doodle princess...hoho.. =)
haa..bg kaw besar sudaa gmbr nye...heheee

k bye.
end ths entry with love! =D

4 comments:

Abang Rambo said...

kalo dah bace novel! rumput dekat stadium bukit jalil dah panjang pom gua tak kesah beb! hehehe:D

susulemakmanis said...

kite mmg novel addicted!hehe

khairul akmal bin azman said...

kay: novel kene pandai cri gak kan..

Unknown said...

ali: hahaa..senget je!

susulemakmanis:tehee...tapi saya x sgt...sikit2 jee

kay:hak2..btol 2..tapi pu3 x kysh nvl ape pown..bedai je..hahaha

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!