19 January, 2012

spontaneous friday =D

assalamualaikum..hye peeps sekalian..=)
nampak x doodle kat atas nie?aku baru je buat doodle nie.
sbnrnye doodle ni saja je aku ltk..nak bg korunk tgk..hoho..
amacam?korunk rasa ok x doodle 2?
x ok ke?yelaa.aku bukannye hebat sgt pown dalam buat doodle2 nie.
jus pakai bedal je laa.ikt sesuka ati aku je.hahha..
hoho..2 je kowt nak cite pasal doodle nie.. =_
malas nak taip pnjg2..sbb nti kalau pnjg2 korunk bukan baca pown,kan?
aku taw da..hehehe =)

btw aku
x saba nak tgk GELANGGANG RAJA LAWAK MUSIM KE6 malam nie..tehee
first aku tgk mgu lepas..yg aku gelaknye pown SHIRO NGN SKEMA je..yg len wpe ape je..haha..
ok laa..setakat nie je laa entry pagi nie..maybe malam karang aku buat entry agi..


eyh..korunk..kenal kee sapa kat dalam gambar nie?
ha!kalau nak taw.nie laa hero indonesia kite..hehe..
ADITYA FIRMANSHAH nama die..yg berlakon dalam cerita NADA CINTA ..pkl 6.30 -7.30 2..hoho.
eyh..nie aku punye taw!.jgn cilok..~hahaha.. =)
btw...aditya sngat comel + hensem!!!


HAMbek kaw gambr die besarrrr punyee!hahaha
tgk 2..die termenung..~teringatkan kat aku lahh 2..~HAHAHA.
*angau jap~ =)
tehee..maaf kalau aku gedik kat entry nie.hoho

2 comments:

Ruby Mahabbah Fillah said...

Assalam..wah2 pndai wat doodle yer....

Ruby x reti..huhu

puteri.dyne94 said...

waalaikummussalam..hehe,..mencuba jelaa..baru je..hehe

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!