05 February, 2012

kenduri dkt IPOH..=D

assalamualaikum..hye peeps..ade sapa2 rindu kat aku x?yelakan..
da lama kowt x update..dah berkarat da..p x dek sawang..hahaa..*mepek jap
hari ni ade kenduri blh ayah aku kt ipoh..so ikt jelaa..
x knl pown sebenarnyee.mollow jee taw..
yelaa..dah nak bg mkn free..pegi lee..hahaha..lgpown dah lama x pg ipoh..
btw..tyme makn kat kenduri tdi..best laa jgk..x ramai sgt org..so x ade laa malu.HAHA.
xdek laa..malu wat ape kan..bukannye aku x pakai baju..tehee..
org2 catering nyee bole laa thn..ade cute..ade x ..dan ade yg hensem..smpt plak aku usya mende2 sume 2..hahaha

hey2.jgn ingt aku gatai sudoh lee..yelaa..it just for fun ok.. =D
then..after kenduri,singgah rumah sdre dkt jgk laa ngn area org kawin 2..tapi xdek laa dkt sgt..
dah lama x jmpe adk sdre aku yg cute...so arini jmpe die..mcm hape je..
sbrnyee x abh agi sembang..p dah skjp je kitaorg singgah dkt situ..so x dpt smbg lama2..
asenye takat nie je kowt story morry arini..so meh layan gambar2 plak ea..

jgn lupe menomen ea..HAHA.. =)

apekah?hahhaa..yes..tgk laah muka aku yg mcm hampeh 2 ea.
aku tgk sndri pown aku ase mcm aku cacat jee..hahaa


siapakah budak girl yg cute mute di atas nie.?.hehee..
dah semestilah adk sdre aku ok..hoho..seyes..die comel dgn tudung labuh die arini.
btw.die baru 13 ok..hoho.muka mcm x budak2 dah kan..=) 
best dpt smbg ngn beliau..miss u laa babe!

kami berduaa sama2 cute..anda jeles?jgn jeles ok..sbb korunk pown cute jgk.. =D



seyes..babe..u comel laaa ira..comel jak deyh..
kalahh i kowt..=P


dah sampai umh dah nie..dpn umh..tgkp gmbr ngn mum n sys aku..oho..
abaikan muka aku yg comel 2 taw..hahaaa

aku ngn my only sys laa..thx 4 being my sys,syster. <3

hoho..2 laa gmbr2 arinie..
ok laa sayang2 sekalian.aku nak belaa dah nie..
btw..jgn lpe komen ea kalo nak..x paksa..bubyee sweety n handsome.

=D

2 comments:

susulemakmanis said...

amboi,kemain ag posing yer..hehe

Unknown said...

hehehe..kemain laa sgt..
biase jee kowt..

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!