06 March, 2012

Contest : Aku Suke Makan Coklat

JOM join CONTEST ini..kalau nak JOIN..tekan je banner  kat bawah ni ok syg. 


assalamualaikum..yeah.!.pada pagi selasa yg indah ini.
aku nak join satu contest iaitu CONTEST AKU SUKA MAKAN COKLAT..
hoho..hadiah lumayan dooee..dah kalau contestnyaa coklat dah sah laa hadiah nyaa coklat juga.. :)

okay2.jom tengok sebab ape aku suka makan coklat..jom2~

sebab apa aku suka makan coklat:
1. Coklat dapat menarik perhatian aku contohnya melalui warna dan juga bentuk.yela..kan coklat mempunyai macam-macam bentuk dan warna,tak gitu kawan2?
2. bila makan coklat,aku rasa sangat tenang dan hilang semua masalah..yelaa..dah sedap sgt coklat nyaa..
so mmg semua masalah bole aku lupa. :)
3. Coklat merupakan satu makanan atau kudap2 yg enak,sedap dan sangat menyeronokkan.terutamanya bagi kanak2 dan remaja macam aku hoho. =)
4.aku suka makan coklat time tengok tb,sgt2 menyeronokkan..

itu je kowt sebab ape aku suka coklat...

aww..bestnye kalau menang contest ni,dpt coklat banyak..awww!
berangan menang kjp..tehee

tag:jap g aku shout kt shoutbox korunk.. :)))

p/s: thx kak Ojie sbb tag pu3..

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!