18 March, 2012

Gembira sangat dan Cuak gila!

assalamualaikum..hyee..
hari ni aku nk update entry pasal aku jee.
ape yg aku gembira sangat?..hoho.nak taw ke?nak taw ke?hehe
aku gembira sebab ibu aku belikan shawl untuk aku..
dia beli shawl kat Vietnam..awww!bestnyee~warna blue pulak 2..dah laa color fav  aku.lagi gembiraa laahh aku :D..thx mom..love u so much laahh~

 awww!nampak x gmbr kat atas nie..?ade 2 kan?ade warna bue n purple.
blue untuk aku..dan purple 2 pulak untuk akk aku..aku fav wrne blue..akk aku fav wrne purple
jenis shawl nie mcm kedut2..sng laa..x yh iron~ =D

ha!takan laa tgkp gambr shawl je kan..msti laa aku nak try pakai jugak..hoho
eyh2!muka aku comel laa wei!..hahah~comel laa sgt..btw kan..
berbeza x muka aku bile pakai cermin mata or x?
yg gmbr 2nd 2 saje je bulat kan mata..sbb mata i sepet laa dear..hoho 
sekali sekala nk bulat jugak..hahah~

awww..~okay2.kita close cerita pasal gembira sangat.

now nak cerita pasal cuak gila pulak..
apehalnyee nak cuak2?alahai.pandai2 laa korunk tgk dan baca kat gmbr bawah nie erk
..so nanti mstie korunk fhm nape aku cuak gilaa~


doakan aku dapat result elok ea. :D

sekian.. :D

3 comments:

fatema said...

le baiknya momma..akak dah byk kali blajar pakai shawl tapi tak reti2..

Unknown said...

kemain import dri vietnam! hahahaha jom beli shawl ngan mummy :)

Unknown said...

mummy:hoho..yup2..
huhu..kalo beli online nie xbape rtie laa..hehee

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!