12 April, 2012

Aksi Kisses yg comel :D


Assalamualaikum hye readers sekalian..
tengah buat ape je 2?takkan dah tido kot?baru 11.34 kot.hee
NIGHT STILL YOUNG..young laa jgk :D hoho

hari ini aku nk show gmbr kisses kat korunk..
huh~siapakah kisses?
dah nama pun pelik dah sah laa binatang kan.xkan manusia pulak nama kisses :D heee
jap g aku show gmbr kisses kat korunk..

kucing aku leettuw nama dia kisses.badan dia mmg gebu gilak taw..tapi kecian.ekor dia mcm patah sikit.hee
kucing 2 aku amk kat umh tok aku.then jaga sampai laa dia da bsr smpai skrg
gemok daa.buncit pun ada gak.hahaha.tapi dlu x jinak lgsg.x suke dkt org.
but.sbaiklahh skrg dah jinak.hampir 3 bln jgk lahh baru laa jnk ngn org :D lamakan??hee

okaylahh..takmaw carut banyak2.bukan korunk baca pun..kan kan kan?

jom usya gmbr kisses saya..*scroll bawah lagi eaa..hrp bersabar..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Taddddaaaa!!nie laa gambar kisses kitaa..cutekan?dia betina nie..ade kucing sapa2 nk ngorat kisses kite?hahaha





 *apa yg dia tengok pun taktau lahh


 *dia dok sibuk nyendeng2 kepla kat meja batu :D hee.mnje sgt daa 2



terima kasih daun keladi :D hee

rajin2kan laa tangn 2 nk komen ea .x paksa pun kalau xnk

papai d sailor man put put :D

3 comments:

-SUPERGIRL- said...

atototo omey nyee kucing mcm tuan dy.. hihi

susulemakmanis said...

alololo..comel nyerrr!

Puteri Diyana said...

supergirl:heee..dia mmg comel pun :DD.thx

susu lemak mnis:hee..thx

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!