21 May, 2012

lagi 10 hari je lagi..grrr

Assalamualaikum..hye kawan2 blogger yg comel2 belaka..

apa khabo?hrp2 sihat lee..

*gmbr skema..sesaja nk show pp aku yg cute 2.hee.tombam pp aku bila pakai tdg bwal..hoho.. sbb 2  aku  jrg pakai tdg bwl..hee

agi 10 hari?apekah?meh sini aku story sikit pasal ape..

2.6 bersamaan dgn hari sabtu nti aku daftar masuk UITM TAPAH kos diploma sains komputer..hee..mean that after 2 aku x boleh nak online selalu,nak chatting,tweeting or  blogging..hee.mesti jarang gilaa aku dpt online..yelaa..bila dah nak start study.mmg busy laa kan.hee.aku excited jugak nak smbung study nie.dlm excited2  2pun..still ada mcm2 perasaan..cuak.takut x dpt bwk kos aku uh.. then.aku before nie x pernah berjauhan pun dgn parents aku..so nti  aku first timelaa nk jauh dgn parents aku.okay~.aku takut aku nangis jee time nak pegi nanti..huh~hrp2 aku x homesick laa.kalau x susah..

sejak abh je sekolah.aku dah x pegg buku da..hee..kot2 dah beku otak aku nie..acano laa.
btw korang..doakan aku spaya aku cepat pick up n dpt fhm ape yg aku nk blaja nti aw.. :D

okaylaa.. 2 je.nk p buat cheese cake jap :D daaa




2 comments:

Unknown said...

kejap jer masa berlalu kan.
gdluck and take care kat sane nanti ok. study leklok tau. HEHE. :)

Unknown said...

2 laa psl kak.hee..thx akk syg :D

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!