05 December, 2012

mood : SEDIH!!!!

harini hari paling sedih dalam hidup aku..
malam smlm sakit kepala smpai laa hari ni n skrg x habis lagi sakit kepala..
dah makan panadol..actifast..bbh minyak cap kapak..semualaaahh
bukan sbb sakit kepala buat aku sedih..tapi masalah lain..
tapi xblh nak story sbb aku tersangat laa sedih

maybe deme ingat aku ni kelakar kot kalau macm 2..ingt aku nak ke macm 2 wei? 
korang dah laa gelak dpn2 aku pulak 2..Ya Allah,sakit nya hati aku bila dgr korang gelak wei..
hanya Allah je yg tahu..sedih sgt2..mmg betul laa ssh nak cari kawan yg betul2 baik..yg blh terima diri kita..mmg ssh..huh :(

dah laa aku sakit kepala,dah taktahu nak buat ape daa..asyik sakit je..demam kot? hmm.. seriusly aku xdek mood..sbb sakit gila kepala ni..

hmm..k laaa..malas nk taip pnjg2..sedih...
bai bai




1 comment:

^^eKaTiKaH^^ said...

jangan sedih-sedih k. hope cepat sembuh sakit kepala tu. *setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian. sabar k :)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!