28 April, 2013

Majlis tunang kak sedara di Kemaman,Ganu :)

Assalamualaikum..hee..penat ni penat.ptg tdi pkl 5 bru aku sampai rumah dari Kemaman.. 2 hari kt sana.. hoho..best sgt! sampai skrg pun dah nak sakit tekak.. okaylahh.xnak cakap banyak2.. hee.. jom usya gambar2 semalam :)


kek chocolate moist aku buat dgn ibu aku~ he..sdp tau..lembut..! hoho


 
 fruit tart.kak sedara buat.. sedap giler..! ase nk mkn lagi jer..

 
mimi,syahira,kak sofie,aku n kak long.. kak sofie la yg buatkan fruit tart tdi :)

 
 haa..ni laa kak sedara yg bertunang tu.. tantikk! :)
alhamdulillah..hee

 
kami bersama kak Sumayyah yg owsem dan tantik!


 
amk berkat org bertunang.haha.mmg xlaa..lambat lagi..hee


lepas habis je majlis tu ,sedara aku ajak pegi Pantai..so aku n sedara aku yg lain join aja dong..hee
 
 
syahira,izzat n aku bergwiyomi di Pantai Chendor! omeykan kami? tau dah.hahah~ :p
izzat ni laa yg bwk kitaorg kt sini..



 
kak long,syira ,aku n mimi..last picture before nk balek rumah sedara..

pgi tdi pkl 10 bertolak dri kemaman ke Perak..lama doee ddk dlm kete..penat..even x drive.hahaha
sempat juga ibu aku beli keropok lekor ganu yg sodap tu.. mmg byk ler beli..heee..x goreng lagi..

okaylah..itu je..hee..thx kepda sapa yg baca..wuuu

byee..

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!