06 August, 2013

Shopping-shopping jerr..~ :')

Assalamualaikum hye hyee kaum muslimin n muslimat.. hee..lama x dgr khabar,hope sumanyaa sihat2 belaka..dah lama sgt aku x update blog nie.. dah bersawang-sawang dah.* cme aku jelaa nmpk sawang tu.hihi.. nak kata busy..not really.. ahh.nevermindlaa..aku rasa aku update pun tatawlaa ada ke org nak baca,entah..~

okayy.ni aku..~ lepas balek dari Aeon shopin2 dgn ibu n akk aku.. bukan shoping tok raya pun sbb baju dh lama beli time pegi umrah ritu.. :)

sempat pulak aku beli 1 novel ni.bukan ape..dpt REBATE 20% for memberclub. sapa x nak kan.lgpun aku x pnh gune kad popular lagi..hihi beli time akk n ibu aku sibuk tgk kasut...rm21 --> rm16.80 wooeee.. best!

ni mask untuk menghilangkan pore..saja try beli..kt kedai Daiso kt Aeon.. rm5 je pun kan.. balek rumah terus pakai.over makkk~ hahaha

beli sushi tok ayah aku.. camna tah tekak ayah aku boleh mkn sushi nie..aku yg suke kimbab pun x suke sushi..aku mkn sikit je time berbuka tadi..xley masuk..huhuhu

sekejap je masa dah besok hari last berpuasa.. mule2 puasa terasa jgk letih tapi bila dah lama dah okay.x rasa mcm puasa pun even sdg berpuasa,kan?  

btw.selamat hari raya ehh~ happy 2 tau bila raya nanti.. :) chaww dlu.. 




No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!