06 May, 2014

omo!! omo!! omo!!


Assalamualaikum..grrr.. result uitm hampir nak keluar la weii..entah. aku ni mcm dah blh nampak je result aku dapat apa, entahlaa. kadang2 bila fikir result nak keluar, asyik beremosi je aku,emo tula inilaaa, pelik betui, tapi tula kan,kalau dah dapat result nanti, mmg kalau nangis air mata darah sekali pun, tetap result sama. yang paling aku takutnya bukan ape, dah la result tu keluar time birthday aku, lahai. yg ni msuk dh 2 sem la result keluar time birthday.. x sanggup wei, cukuplah ritu aku dah tempuh n tahu result time birthday aku.. rasa mcm nak lari jauh jauh dari hari result keluar.. uwwaaaaaaa!!~

susah sgt rasa jadi org yg x berapa pandai n then yg malas. ha tu laa.. padankan muka aku, sapa suruh dulu malas sgt nak belajar. nak nyesal pun x dek motif skrg. ingt lagi mak aku kata dulu aku ni rajin. dulu laa. time darjah 1. yela. siap dpt no 1 dlm kls and then suma subjek A je.. huhu. semakin meningkt umur aku, semakin tula semakin turun gred tu.. sob sob. 

tapi papepun, aku redha je ape yg aku akan dpt time result nanti, yela masa x boleh nak dipatahkan balik. huhhh.. dahla malas nak piki pasal result, nanti mood terbang entah kemana bila fikir. 

btw. goodluck eh kepada siapa yg pelajar uitm jgk! heee hope korang dpt result gempak2.. :)

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!