21 February, 2011

Tuisyen Kelam??

salam...ape kabo sume bloggers2??sht x??kalo sape yg x sht 2..buat2 lahh sht erk..HAHAH~..

witt22..dah tgk dah tajuk post nie??ape katanye?tuisyen mengejutkan?hahaha...
meyh aku cite sikit nape aku kate tuisyen mengejut..

nak dkt start nie..sabo le sikit..hehe..

pukol 6.30 tadi tgk le tb ASTRO RIA..cerita KEJORA DAN BINTANG..best doe..smpai ler kol 7.30 malam..
pas 2 aku pown terus le g dapur nak goreng cekodok..yelakan..dah ibu aku nak sgt mkn cekodok..
ibu aku still x ley msak disebabkan matanya still x sembuh lagi..tibe2 bile tgh goreng 2 trip cekodok..
ayah aku tanya"tuisyen arini x dek ke?"
aku tersentap kowt.aku lupe arini ari isnin ada tuisyen BM..hak2..
uish..~apeke lagi aku nak buatkan...tuisyen start kol 8..tyme 2 mmg kelam kabut gila lahh..
smpai cm x ingt dunia dah.hoho
.aish..sikit beno mase aku nak siap..pas 2 trus la p mndi n sumelahh..hoh.~
sbek lahh smpt siap..sbb bukannye nak make up pown an...g tuisyen kowt?bukannye berdating..
hahhaha...tapikan nak dating ngn sape??pkwe pown xdek..aish..sedey2..sob2..huhu..
2 lahh ceritanya dgn  tajuk 2.. =)

mksdnye tuisyen 2 aku pergi dengan secara kelam kabut...mmg so clumsy lah..hahah.~

so the moral of the story..please remember the day when u have a tuition class.. HAHA~..
i give this moral 4 u n 4 me 2..as my lesson.. =) ngEe..

k...nite sume..~

2 comments:

Penghuni Malam... said...

ingtkn da kelam takpi lgsg
hahahaha
:p

bila ayah tnya
kata
ish tak engt la
hahaha

n trus smbng msak cucuq~~~~

puteri.dyne94 said...

hahahha..mstie le pegi..
bebayo kowt tuisyen 2..y not x pegi lak kan,.?hee..x maw kowt jdi pemalas.. =)

hehee..jht erk pm..ngasut..hak2..

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!