22 February, 2011

cerita surga untukmu..


salam..nie aku nak cite sikit pasal surga untukmu..
cite ni version indonesia..hoho..astro Oasis..106.pukol 9 malam..(ulangan) yg betoinye pukol 1.30 petang... =)
sebenonye bknnye aku nak cite pasal cite nie..
but..
pasal parents aku sbb parents aku suke beno tgk cite nie..
especially ibu aku lahh..x abh2 nak tgk cte nie..
yg aku peliknye..ibu aku  2 kate cite 2 menyakitkan ati...but..still tengok gak,..
HAHAH~lawak2..
yg ayah aku plak..pas dah balek dari surau kol 8 lebey...
dah dok dpn tb..sbb nak tgk cite nie.
sedangkan cite 2 start kol 9..
.aish..deme nie..due2nye dah gile cte indon ke pown?haha
sbek lahh anak die x gile sgt..ank die gile meroyan je..HAHAH.~
asenye dah pnjg dah aku cite pasal bende nie..aku nie bukannye jns suke cite pnjg2..
rimas kowt..HAHAH~
wei..masa dah mencemburui akulahh..die soh aku on9..HAHH..

oklahh..papai..semoga korunk dalam keadaan yg selamat..hahaa.
salam.. =)

1 comment:

Unamn said...

macm best jerp cter ni

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!