23 February, 2011

Koleksi header aku

salam...malam ni aku nak tanya kit..nak kate penting xdek le penting beno..
hoho..nak tgk x header aku b4 nie?.
nak tak?aku tnye nie..jawab le wei..HAHAH
kalo x jawab aku sekeh kunk..hoho

oke2..x pek..kalo x maw jwb.aku nak tnjuk dulu header2 aku ok..
pas 2 kalo korunk rajin..tolong le bg sokongan moral dengan mengomen post ini ok syg~.. =)

hoho..header aku skunk..~



 bawah nie header aku gune sblm header ats nie.. =)


BAWAH2 YG BYK2 NIE HEADER AKU SBLM2 NIE.. X LAWA KAN?













wow!!..11 header kowt aku dah buat..
but aku ase byk agi header aku dah buat...cme x taw folder mana dlm laptp..HAHAH..

oke..2 je kowt aku nak tnjuk..bye..nak tido..
ibu dah bising nie.. =)

salam semua..

6 comments:

WNA (WanNurAfiyah) said...

hai, boley buat untuk saya jugak??

Gimi said...

Rajinnye buat header

puteri.dyne94 said...

wna:hoho..buat?hoho..ley 2 mmg ley sgt..
cme takt nti wan x suke plak bile pu3 buat..

gimi:hooh.bese je...shaje merajinkan diri..

farah illyana said...

akk , buat header kat sy bole ?
emm , header akk seme cntik2 ,
jelez laa plop ~ hihi ,

puteri.dyne94 said...

hoh~..ley je adk.. =) hehehe..
jgn lah jeles..

farah illyana said...

bile nux bwt nye (ceh , tak sabo)
hehehe , kalo bole , secepad mungkin eyh ~ hihihi , tenkiu sbb sudi bwt ~

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!