15 March, 2011

Header Adik Yana.. =)

salam..pagi ni aku nak tunjuk header yg aku buat tok adk yana..sebenarnya dah lama dia mnx..
cme aku bz skit.baru smlm baru ley buat..sory erk adk..cian adk tnggu lama..


tadaaaa~!bawah nie le header adk yana.. =)
*adk.klik gmbr nie dulu pas 2 baru save aw.. =D

first header nie xdek kene charge..free of charge...hoho~
hoh~sebenarnya cuak gak buat header untuk org len..but..aku cube je..sbek le boleh..hehe =D

header  kat ats nie aku dah transparentkan...but..b4 aku buat entry nie..
aku dah tunjuk gmbr nie kat adk yana yg background putih...
pas 2 die kata suka..so aku buat le entry nie khas untuk die.huh~

pandangan korunk untuk header yg aku buat nie???cer ringan kan tulang anda untuk mengomen aw..ngEe

ok..tht's all.. bye.

salam..


3 comments:

KAMIHIDUP said...

free, nak satu, heee. :)

puteri.dyne94 said...

hoh~>.free hanya lahh untuk yg 1st pemntaan header..kalo len...kene byr rm3 je.. =)

tulisan jari tangan said...

comel nyer header dia..ee~~

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!