19 December, 2011

dah abh SPM pown nak kene belaja lagi ke?

salam..hye peeps...watcha doing?hehe..aku rase lama sgt dah kowt x  membuang habuk kat blog nie..
last entry pown pas abh spm 2..haha.lama da doee..so arinie tgn aku menggedik  nak update blog nie..

dah tgk dah tajuk entry aku nie?ape cer nie?dah abh spm pown nak belaja agi..?
hahaa...yelakan..nama pown dah abh SPM..msti la kene bkk buku Lesen plak..
lesen pown kene belaja gak eak?napa lahh x buat x pyh belaja..trus je dpt lesen,kan sng?haha.
alamatnya budak2 x cukup umur pown ley dpt lesen.....
aiya..lesen2..napa lahh kaw nie byk sgt procedure nak dpt lesen..
btw..smlm aku dh p dgr ceramah tok 1 sklie..
bosan gilee kowt...yelakan..nama pown ceramah..dah sah bosan n mengantok thp gaban..
p sebaik laa penceramah 2 pndai buat lawak..
tidak le  tertido tyme 2..kalo x..mmg dah tido dah kowt?hahhaa..
ptg tdi aku tertengok cerita JOM RELAKS tv3.cite indon..nak dkt abh dah time 2..
yg lawak nye...cite 2 sgt2 la over gile..
yelakan..siap ade power KILAT laa..power petir laa..haha..
sgt over doee...mmg diluar jangkaan.haha..
tapi aku tgk je la smpai abh..tapikan..cita indon selalu merepek2.apsl eak?
saja je kowt..argh..nantak laa..tapi yg aku x puas atinya..
sbb cite 2 over sgt..x dek motif la aku nie nak x puas ati kat cite 2.hahaa..

mlm nie plak ..aku tdi baru je abh baca buku KPP..soalan ujian undang2..haha..
bosan siot..tapi ade masa BEST..haha..Siot jee doe..
besok nak baca lagi..sbb nti nak ujian komputer..
cian aku lmbt beno amk lesennye..korunk korunk n korunk mstie dah ade lesenkan?
dalam kepala fikiran n minda aku skrg hanya pk sal lesen jee..haha..
hrp2 nti aku lulus laa ujian komputer 2..amin..
err..2 je la kowt yg aku nk share kat korunk rini..
hehe..
btw..nunite syg2 sekalian..
HAVE A NICE N SWEET DREAM..
hrp2 aku mimpi le jejaka idaman aku rni..haha..*mepek jap..
daaa..tata..titi..tutu.. =)


No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!