10 January, 2012

Spontaneous Tuesday =)

assalamualaikum...hyep2 my tawan blogger yg comel dan hensem..eyh,ade ke pown yg comel dan hensem?
cer angkat tangan sikit?hehee..
tadi aku buat facbook baru..sbb rimas laa tgk facebook TIMELINE 2..
so dgn tidak sngaja aku dah t'buat fb baru..haha.. =)
actually syg jgk laa fb lama 2..tapi nak buat camna..
facebook TIMELINE 2 yg buat aku benci kat die..muahaaha..
lagipown fb lama 2 byk gile kawan..x slp aku nak dkt 1700 lbh laa..
byk je kwn,tapi kawan yg kenal?ciput je wei..menyemak je kowt yg lain 2!aish

ok2.ttp  cite fb aku...n now aku nak tnjk kat korunk gmbr2 plak ea..
jom teruskan perbacaan anda dgn melihat gambar2..


=)

ouh..yeah!...gedik kowt kucing2 nie..ingtkan manusia je taw gedik2 cmnie..HAHAA


weiyh!korunk ase wujud ke gaun spnjg nie?haha..kalo wujud..
aku pown nak gak!.. =D


FIXIE!woaah!x ley blaa..besar gedabak doee!.Korunk ada?hahaha

Ololololool...syomel tambah cute nyaa ikan duyung kecil nie..
ase nak cubit je pp die 2 smpai merah..~ =P
teringin plak aku nak ank yg comel camnie..haha..gedik..
belaja pown x abh agi..~hoho

pergh! dashyat woah!..atas kepala ade ank patung..haha..
style rambut nampak MACHO + GOTHIC + GANAS
.tgk2 ade ank ptg  kat rmbt die.haha
JAMBU kowt.?hehehee


SPONGEBOB SQUAREPANT..kartun yg paling popular la..
asenye sapa yg x kenal kartun nie..x lama dah 2..haha..~* joke jee dear..jgn amk atie ea..t cpt tue. =)
wei..aku nak laa bilik aku cm gmbar kat atas nie..pergh!sonok....
I LOVE SPONGEBOB SQUAREPANT! =)

hahaa..amacam?terhibur x hati anda?x t'hbr agi...bek lee pg tidur.
haha..xdek kene lgsg aku ckp nie...
kalau ase nak jadi org yg baik...baik laa mncbe rajin2kan mengomen ok.. 
ok..daa..syg korunk2! =D

2 comments:

khairul akmal bin azman said...

banyak picture kat atas..
banyak ragam kan

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!