22 February, 2012

Dating dgn JPJ?..cuak siott

assalamualaikum..hye bloggers..
aku nak gtaw korunk sume nie yg 24 .2 .12 bersamaan dgn hari jumaat ni aku nak p dating jap dgn JPJ
fahamkan ape maknenye kan?mksdnye aku nak p test JPJ lerr..=)
cuak jugak sebenarnye.lagi 2 hari doee..
harap2 aku lulus laa kan.
nanti aku test JPJ due2 kereta dan motor
malam nie sepatutnye xdek mud  nak update..
sebab geram pasal petg tadi.yela.ptg tdi buat latihan last laa kan..
pas 2 bole plak atas bukit 2 bile nak turun,dah byk kali try nak turunkan handbreak.xmaw2..
aish..saba jelaa..selalunye aku buat ok jee..tibe2 last latihan x mahu..apasal tah.
tension jugak kowt..sedeyh pown ade bile pk nak test jpj
tapi sebaiklaa pakcik 2 kata aku kalo kat jalan raya ok daa..tenang jee aku bawak.
aku pown pasan 2..*perasan sndiri jap

urm..btw..doakan aku taw.kowt2 dgn berkat doa korunk semua aku LULUS..
nanti aku belanje aiskrim dalam mmpi korunk bile aku dah lulus..hehe~

lastly..jgn lupa doakan aku taw..

OK laa..that's all 4 this night.bye my bucuk bacin! 

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!