19 February, 2012

spontaneous sunday =)

assalamualaikum..uit2..ngapain deyh?kangen sama gue enggak?
gue kanggeenn bangat sama loo..haha..sory2.terslank indon pulak..
eyh2.entry malam nie aku nak show gambar kat korunk..
gambar kek butter colourful..aku n mak aku buat..
kek 2 dibuat smlm ea..cme smlm x smpt nak berblog2 nie..
sbb busy sgt tengok cerita korea.LOL..

bile kata korea..aku ingt lagi..dulu aku x pnh suke korea pown..cerita korea ape2 pown laa..
sekarang nie saja la aku nak gedik2  tengok cerita korea..tambah pulak tgh tgu result spm.
pas 2 jadi penganggur terhormat..so xmende lain dah nak buat..
bile pk pasal result spm..cuak gile kowt..takut sgt2..x bole bayg result aku mcm mana..hope everything is okay laa. amin.

ish.korunk!.asl korunk x ckp kat aku..
aku dah lari topik dah nie..haha
maaf ea kawan2..
jangan marah taw.nanti cepat tue.kalau dah tue dah x comel.hhe~ =)

taaadaaaaa!
gambar kat atas nie laa kek butter colourful mcm aku gtaw korunk mule2 tadi..
amacam?rasa mcm best x?tetapi sememang nyee best ok..
n sedap gilerrr. (puji kek sendiri mmg laa sdpkan,kan? )
tengok.smpai sedap gilerr 2  x bole belaa..hahah~
abaikan perangai aku yg mcm ini ok.~normal daa.cme korunk x knl aku..
sbb 2 laa korunk tataw.


sebelum aku mengakhiri entry nie..tengok laa gmbr kat bawah nie..=)
nie aa rubix cube..hoho~aku suke gile men bende nie..
mesti antara korunk,korunk ada jugak yg suke men bende alah nie kan?hehee..
jom lawan?hahah~kan best kalo dpt lawan..tehee..

ha..ok laa kawan2..take care ea.. =)

bye..assalamualaikum

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!