27 February, 2012

jeles! =(

assalamualaikum..hye..
jeles?ape yg aku jeles?
nak taw?aku jeles kowt..yelaa.
ramai kan org reti buat doodle yg comel2,cute2 dan cantik2..2 la yg buat aku jeles
sebab aku xreti nak buat doodle yg comel2,cantik2 dan cute2 mcm mereka yg lain..
LOL..macam xdek hal len je nak jeles..hak2..actually..jeles sikit2 je laa..x banyak.hoho
so..kepada siapa yg reti buat doodle2 nie..ajalaa aku ea..aku teringin sgt.
bile tgh jeles2 gini..aku dok try buat satu doodle..aku nengok mcm ape je..
x comel langsung..aiya..mmg keras beno tgn aku nie erk.sbbx  reti nak buat doodle..

haa..atas nie laa doodle aku buat tadi..mcm hape je..~
ape pendapat korunk?mesti burukkan?

p/s:thx laa kpd sapa yg sudi tgk doodle aku yg x cute nie ea..lefchiiuuu! =D

6 comments:

Cik Tetra said...

akak tengok cume je doodle yg awak buat tu..cute..buatkan akak satu doodle boleh? heeee.. #kidding.. :)

Puteri Diyana said...

tehee...x comel laa kak..
hoho..=)

miranadia said...

ok la tu. keep it up the good work.
saya langsung tak reti dan sangat malas nak belajar buat.hehe

Prince of Noob said...

x jeles pooong

saya_arief said...

comel dah tuu

deno said...

dah comel doodle nie! lagi comel dari yg sis buat... :)

thanks komen tentang doodle sis td...(^_^) td puteri tanya sis kan.. sis buat doodle guna apa.. sis guna paint tool sai:)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!