28 March, 2012

Luahan hati ku :D

assalamualaikum..hye kawan2 blogger.
ape cer korunk?sihat idak?hope2 korunk sht.
nie aku nak update psl luahan hati aku laahh..ape bendenye tah yg ade dlm hati aku nie.
ahahah~nak taw ke ape yg ada?jom laa baca bawah lagi okay :DD

gambar nie wajib tok entry ni.hahaa..wajib laa sgt..
saya comelkan?macam anda jugak :D

sebenarnya kan..aku jeles sgt2 bila tgk korunk ada hp,lptp n dslr.
serius doe.!hati aku jeles..ramai dah kan ada hp baru..laptop baru..dslr baru
huh~serius aku jeles gila2 tahap gaban..
napa laa aku susah sgt nak dpt semua 2 ea?

kalau la satu hari aku dapat beli apa aku nakkan..
semua benda aku nak warna biru..contohnyaa...gambar2 kat bawah2 ni..


iPHONE blue weyh..lawa siott! :D

Pentax K x DSLR Comes With 8 Beautiful Colors
DSLR warna biru pulak..walah..juling2 mata aku tengok gmbr2 kat ats nie..haha~

n last sekali aku nak sgt2 ada laptop sendiri..

laptop acer warna biru..huh~nie bukan juling je mata aku tgk lptp.
sampai nak terkeluar daah biji mata.!hahaha 

#PERHATIAN!!.-ketiga-tiga gmbr atas ni adalah HAK MILIK KEKAL GOOGLE.jgn nak curik pulak
x perasan ke aku pun curik gambar ni sebnrnya... lol  :DD

KALAU BOLEH..suma yg aku nak macam kat atas nie..tehee
biasalahh kan..OBSES gila ngn warna biru..nak buat camna..
dah terobses.teruskan jelaa obses 2..hahaha

okay laa tawan2 yg tute2.*terpelat laa pulak..

saya nak beredar daa ni.jgn rindu saya pulak sudaa..~ade ke pun org nk rindu pu3 kan?
perah santan sndiri laa pulak pu3 nie..hahah~ :D

okay laa..bubyee dear sekalian..
:-* muaahh! khas untuk org yg baca entry ni smpai abih..
bertuah sungguh anda! hehe

:DD

4 comments:

Dak Fisha said...

cantiknya gadget2 colour blue ni.. xpela dik. nanti pat smbg blaja mmg confem pat laptop nyer. sebab nak wat assignment..heheh. akk pon da lame mengidam dslr n iphone tuh..:(

Puteri Diyana said...

huhu 2 laa..mmg cntik..
same laa kite kak..
hurm. =((

Mummy Adriana said...

wow...obses dgn biru yek...;) mummy suke PINK~ ahaks...well, lau nk beli barangan ikut kemampuan! better kumpul duit skit2 then beli! terasa kepuasan...owh ya, bezakan keinginan dengan keperluan! mesti kita x kisah lau xde brg2 canggih bebagai tu :)

Puteri Diyana said...

mummy: hoho..yup2..
mmg pu3 obses ngn biru pun..hehee..
betol 2...huhu.mslhnye x rjin nk kmpl duit..hehe :D

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!