17 April, 2012

Entry x gempak mana pun :D

Assalamulaikum..hye readers sekalian..
buat ape jee 2?msti tgh online ea?hahah~

entry hari ini x gempak mana pun..sbb xdek idea pun nk hupdate..
tapi perasaan ingin hupdate 2 membuak-buak..so kene laa hupdate jgk..ahahaha :D

pagi tadi aku bosan dok umh..so saja gedik2 then pakai selendg..
ape lagi kan.time nak snap2 gediklaa..hahaha :D

gambau kat atas ni laa..dah boringkan.tgkp gambau laa..
yg buku hijau 2..majalah azam sekolah aku tahun lepas..hee..
saje kenangan dgn buku azam yg ada gmbau aku dlm uh..hahah .

tadi ada jumpa gambau fakta. :D
jom usya gambau 2 dlu.


aku usya statement kat gambar ni mcm betol je kan.
penah x korang rasa cmnie?mstie ade kan kan kan?heee


\
fact yg 2..hee..aku rasa betol jgk..
teringat bila sekolah..nk lawan sapa cepat naik atas..hahaha..
mesti korunk pun ada jugak mcm nie kan dlu dlu?hee
terasa kerinduan untuk ke sklah laa pulak..tapi x nk pakai uniform sklah..hahaa
mcam mana laa 2.hee.mcm2 laa aku nie..

hee..okaylaa..xdek idea nk hupdate ape daa. 

papai! take care semua

2 comments:

Dak Fisha said...

hahaha. lawak la.. mase bercinta mmg sungguh. bila dah clashh.. hmmm. mmg takleh lupe pe laki wat kat kita..hihi

akk dulu camtuh lah. tapi skang tak lagi...dah pk mse depan.. nak kawenn..

Puteri Diyana said...

hahahaa..mmg pun laa akk..hee
biase la..da umor cm akk uh..pk kawen le..hee :DD

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!