16 April, 2012

Bila boring mmg boringla jwbnye..hee



Assalamulaikum..hye readers yg cute miut..hee

hari ni ri isnin kan..so bila pagi2 aku tinggal sorang2 jee.
so bila tinggal sorang2 dah sah laa boring melanda kat aku dgn teruk..hahaha..
bila da boring mcm2 aku rasa nak buat.
then terfikir skjp.."baik buat kek" aku kata dlm hati..ape lagi.
terus g dapur.check brg2 nak buat kek..pas 2 terus buat.heee
rajin laa pulak..dah boringkan..so buatlaa kek.hee

nie laa gmbr kek before masuk oven..hee..mcm spider web pulak aku tengok gmbr nie :DD kan kan?

nie pulak bilaa kek daa masak..hoho :D

mmg boring gilak smpai rajin aku buat kek 2 sendiri..alone taw..x dek sape tolong..hahaha

bila time petang pulak..boring jgk.mcm kol 3 lbh uh..dok depan tb..
tengok tb 3..cite ENDLESS LOVE..best laa pulak
dah laa pelakonnyee hensem2 belaka..hahaa..sabau jelaa
tergugat doe iman jantan aku nie..bila masa pulak aku jantan..hahaha :D
smbil tengok tb..smbil amk inai picit..aku inai kat tgn aku..hoho..tengoklaa hasil kat bwh..heee

dah x dek keje sgt..LOL.


petang tadi jgk.mak aku masak macaroni..x smpt nk tlg mak aku msk..
sebab time 2 aku tidur..huh~rasa bersalah pulak x tolong.
asyik makan je keje aku ni..
nie laa macaroni..tdi aku mkn.sedap!dah lama x mkn..ade agi..besok nk mkn lahh :DD


hee..okay laa readers sekalian..no idea daa nak taip ape.. 
papai!
take care ea :DD



5 comments:

Adibah Amalina said...

amboih.. nak sikit.. :P

Norzie said...

Rajinnya puteri buat kek...hantar la kat rumah sis sikit.

Unknown said...

adibah:heee..mmeh lee sini..hoho

norzie:hee..saje daa bosan buatlaa kek :D

Sis AI said...

Perghh! Untunglaaah pndai buat kek! Wah, tringin jgk nk try.. Tp takde oven, sadis sgt. Last time try kek coklat. Beeest!

Unknown said...

sis al:heee..bole la..xdek untg sgt..
hoho..thx komen :DD

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!