15 April, 2012

no right title :D

Assalamualaikum readers.. hye hye hye :D

*tempek gambar aku jap..hahaa
biase laa kan..time ni tunggu ayah aku siap..so sempt laa snap2 agi :D
aww!bibir aku sexy doe..hahaha..edit semata-mata okay..jgn percaya..heee

kiko tersayang dalam kondo mereka sendiri..hee..nie dia dekat tingkat paling atas..ade 3 tingkat..
so dah sah laa kiko kat tingkat ke 3 :D heee
pandaikan dia pandang kamera..hohoho

arini mak aku ajak g Manjung.sbb ada PC fair..
Pc fair 2 pulak hari ini last daynyee..b4 pegi manjung..
kitaorg pegi kubur opah siah..opah belah ayah aku..

bila dah sampai Pc fair.pc fair kat dewan .ramai gak orang..
berlanggar-langgar jugak laa montot kat dalam dewan uh..hahaha~bahaye uh..
takut terlanggar benda lain je..heee
kitaorg round abih daa pc fair 2..cdgnya mak aku nk beli netbook..
tiba2 bilaa dia pk balek..x jadi..lol..
so aku jus beli pendrive je..hee..comel doee pendrive uh..
unique gilak..x caya?usya gmbau kat bawah nie :D

tehee. bentuk bean wei..
yg bestnyee..WATER & DUST PROOF..aku usya sndiri ade pendrive cm nie dia letak dlm air..hoho..
dah laa warna biru..aumm..~mmg aku sukaalaahh wei..
x mahal un..RM25 je ..okay laa uh. :D
then balek home..

nie laa kubur opah siah aku..2 gmbr ayah aku..
aku sebagai cucu arwah..hanyaa mampu berdoa kepada arwah opah ku.. :(
serius..aku rindu dekat arwah opah aku ni.em..

Ya Allah,Terangilahh dan Lapangkan lahh kubur arwah opah.

AMIN..

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!