07 April, 2012

Jalan-jalan cari pasal :D

*gmbr wajib entry ni.hahahaa.sila muntah bile daah tgk ea :D

Assalamualaikum hye readers..

jawab salam jgn x jawab..dosaa~ :D
amacam?org yg tgh bace entry nie sihat idok?hrp2 siht leee

da usyaa tajuk entry nie?huh~cari pasal?hahaha~cari pasal laa sgt kan.
xdeklaa..nie jus nk cite pasal semalam.Aku,ayah aku n mak aku pegi Aeon dekat pengkalan,Ipoh.
baru bukak Aeon 2..huish..smpai sana.nak dkt 15 mnt jgk laaa cari parking..belambak gilaa manusia.
kitaorg jus jlan2 je kat situ..saja usyaa tmpt baru.hahah~tapi kedai semua exclusive gilaalaahh
berjenama..berkilat..n semua lahh..takut aku bile nk msk kedai mana2..hahaha

awww..aku n ibu aku..time dalam kete on d way pegi Aeon. :D

lepas daah abih pusing2 kat Aeon 2..tapi kitaorg x abh pegi sume kedai agi..sbb masa daah cemburu gilaa ngn kitaorg..hahahaa
kalau daa jlaan.mstie laa perut lapar kan kan?

tetiba pulak ayah aku bawak aku n ibu aku g makan Pizza Hut..huish..berdebor-debor pun ade..hahahaa.*gedik

so ape lagi..kitaorg makan dkt Pizza Hut leee :D




 cheese bked meatball..manyak sgt perisanyee.tapi sedp :D


nie laa tauke blognie..yg x brpee cute.yeah..but this is me..the truly me :D

btw kan ..nampak blkg aku 2..ade laki n prmpuan.ibu aku katakan..girl yg x pakai tdg 2 cover jee kejenyee..
skit2 manje2 laa ngn pkwe diaa.pgg tgn pkwe dia..
kat public pun nk buat cm 2 erk?xdek maruah btol..grrr

lepas dahh abh kitaorg makan..kitaorg pun balek lee umh.. :D

*gambar utk mengakhiri entry ni :DDDD

 oklahh..papai d sailor man put put :D

2 comments:

Cikra said...

wah jalan2 pastu makan pizza. nak sikit.hehe

Unknown said...

hazfee:heee.~yup.mkn pizza lah..
hoho..nak?dah abih lee..heee

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!