19 April, 2012

karipap dan agar2 :D

Assalamualaikum hye readers.

*selit gambar ni bagi sejukkan mata korunk.hee..sejuk da kan?hahahhaa

dah lama beno aku rasa aku  x updte blog nie..hahah~
nampak beno tipunyaa baru je smlm update.. HAHA.
petang tdi mcm kol 2 lbh uh..mak aku buat agar2..
time 2 aku tido so x dapat tlg mak aku buat agar2..
sebaiklahh agar2  2 sng je nak buat.
petang tadi jgk aku tolong mak aku buat karipap..
karipap salah satu kuih yg mak aku paling sukaa..
kalau daa mak aku sukaa.da semestinyaa anak dia pun suka jgk :D hee

okay2..xmaw ckp banyak2,nanti aku kene bayar murah je pun..hahah ~ *merepek jap :D

jom usya gambau karipap dan agar2 :D


kenal x gambau ape atas nie?kalo x kenal..baik balek tadika balek..hee..gurau2 :D

nie pulak agar-agar mak aku buat..
agar2 milo dan ada jgk nescafe

hee.okaylahh..xnk update pnjg2..

choow dlu..nk tgk tb 3..daa :D

papai!



2 comments:

Dak Fisha said...

sodapny dik. heheheh. nak..

Puteri Diyana said...

hee..mmg sdp pun akk..hoho..meh sni kalo nk..hee

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!