07 May, 2012

Alhamdulillah,terima kasih Ya Allah :D

Assalamualaikum..hye semua..
hee..harini mud aku happy gegila.

sebab ape?sebab harini kan check UPU..then check2..
alhamdulillah dpt..heee *tengok gmbr kat bawh ni .

terima kasih Ya Allah,akhirnya aku dapat jugak UITM..takkan ku lepaskan peluang ini..
aku check tdi pun mcm kol 11.45 pagi tdi..x takut,x cuak..aku pelik betul.hee
tapi sebaiklaa dapat.
excited teramat sgt nie weyh..

pagi tadi..kawan aku dtg umh sbb nak bg something..ingtkan dia nak bagi ape.
rupa2nyaa nak bg adiah smpena beday aku.hee..FYI.beday aku agi 2 ari :D

dah usya gambr atas nie kan?heee..shawl yg aku pakai nie laa adiah dari dia..hee..
thx syg sbb bg aku shawl nie..syg gilak2 sama kaw.hoho
dia mmg kawan baik aku..jiran terdekat ..n faham aku.taw aku suka warna ape..okay..serius terharu beb! :D
lepas je aku dapat shawl 2.terus pakai then snap gedik2..haha~ nampak sgt aku mcm budak2..LOL

hee..itu je kot..mmg happy sesangat2 nie.. :))

*gmbr penutup
bila aku pakai tudung bawal serius muka aku serabai siakk. #fact :D

4 comments:

Nurul Ain Sakimon said...

Tahniah adik ,bljr elok2 tau...

Puteri Diyana said...

thx sis :D

roziahojijie said...

Tahniah .. stdy kt UiTM mane ni ?

Dak Fisha said...

tahniah di, chumel :)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!