04 May, 2012

My sweety cousins :D

*terbalek kan laptop anda sebanyak 180 drjh  kalau nk tgk gmbr nie..
hahahhah :D

Assalamualaikum..hye babe!watcha doing?heee
tgh boringkan.?meyh baca entry gua nie.nti hilang laa boring 2.muahahhaa

sebenaunya  gua nak tunjuk kat korunk gambar  adk sdre gua..

RAJA SYAHIRA
nie laa adk sedara gua..gua kira rapat jgk laa ngn diaa.even kitaorg punya umur jauh jgk laa beza
dia baru 13 tahun nie..gua dah 18 tahun..hoho.nk dkt 5 tahun jgk bezanyaa.dia nie jenis yg manjaa.
biasalah.anak bongsu..p character dia mmg tersgt laa cute ;D

gua n raja syahira.. :D 


dari kiri:RAJA FARAH NATASHA &  RAJA DANIA UMAIRAH
mereka berdua ni siblings..yg kanan 2 akk yg kiri 2 dah sah laa adk ..hee
gua pun rapat jgk dgn mereka berdua nie..
yg akak dia  form 4 tahun nie..hee..tahun dpn SPM..goodluck syg..~ yg adik dia pulak tahun nie form 2.
mereka nie siblings yg tersgt laa comel.hee..akak dia kalau dapat gelak wuish..smpai gua sekali tergelak..
adik dia pulak..punya laa pandai gila buat lawak..mmg keja aku gelak je bila dgn mereka nie.

gua n raja farah natashaa..hee :D gua jeles doe sbb dia tinggi dari aku..*gmbr tahun lepas time raya


gua n raja dania umairah.. :D cer usya mata aku..contact lens wei.hahha..
sesaja gedik pakai lens.taun lps time raya jugak gmbr nie

lastly..serius..gua sayang laa dgn 3 adk sedara aku nie..
x sabau nak jumpa berempat tmsk aku :D
miss them so damn much!
windu gilaa laa nak sembang2 gedik dgn mereka..auum! :D

btw love them beri2 mas..hee

4 comments:

Unknown said...

hehehe. seronok nye bergambar
cecantik cecomel adik sedara pu3.
pening jap tgk pic first tuh.hehe

Unknown said...

hee..mmg best!..hahaha..rilex kak jgn penin :D

Cik Tetra said...

gmbar awesome2 lahh. wahh diorang semua keurunan raja ke? ade raja kat pangkal name.. :)

Unknown said...

heee...thx sis..yup..kitaorg mmg ketrn raja pn :D

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!