14 May, 2012

Muffin lagi..muahehheee :))


Assalamualaikum..witwit.anda semua sihat?hee..hrp2 sihat laa kan..
hee..arini mcm pukul 1 cm 2 tetiba aku rajin pulak nk buat muffin

walaupun dah buat semalam,tapi gedik jgk tgn aku nk buat arini.hahah~
takmahu membebel byk2 bukan korunk baca pun kan?hee

hee..nie before masuk oven..nampak buruk..haha~ eh2.. don't judge the book by its cover okay :D

jom tengok yg dah masak pulak :D

nie laa yg dah masak.hoho.tombam2 wei.haha~mcm perli aku je kek nie.hee 
aku hiaskan chocolate rice je kat atas muffin uh.

tadi dpt buat 17 muffin,5 aku bg kwn aku,qilaa.hee.yg lain tok diri sndiri n family lee

close about muffin.hee~

weheee..nie kucing aku tgh tido atas katil double.aku t'snap gambo.
sory.gambar nie 18xx je bole tgk..sbb sexy sgt kucingnnye..hahahah~

yg terkangkang 2 gegirl namanye..betina okay.jln catwalk gila2..bulu best gile2 bila pgg.
yg hitam 2 dah sah laa kucg ksygn aku..kiko aka cikitam aka acang :D

7 comments:

luqman zakaria said...

wah..yummy! nak semua bole muffin tuh??hehe..rajin betul..

Puteri Diyana said...

hee.tq luqman..hoho..nak?hahha.meh sini..hee//biase2 jee

Una Eus said...

rajin betul kau put, o_O senang ke nak buat nye? haha

Puteri Diyana said...

hahhaa..toce lee una.heee..sng je la :D

Dak Fisha said...

sodapnyorrr. nak sikit la dik. heehe

sis92 said...

sis ni nk buat muffin asiklah tangguh2 haha

Puteri Diyana said...

kak fisha:heee..mmg sdp pun :))) meh sini kalo nk :D


sis92:laa.tangguh2?x best lee :D

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!