13 May, 2012

Buat muffins n rendek dgn kengkawan :D

Assalamualaikum kengkawan bloggers syaa.. :D

hee..dah berzaman tok lanun aku rasa x update blog.apasal tah..
xdek idea kot.n then xdek apa nk diupdate..hoho.sama je mksdnye 2.hee
petang tadi kan.mcm pkl 3 lbh uh aku n ibu aku buat muffins sempena beday aku ari 2 n hari ibu.hee
dua jenis muffin kitaorg buat.muffin vanila n muffin koko :D

 nie laa muffin vanilaa..hee..


nie pulak muffin koko..hoho..kalo x cakap pun mesti korunk taw jgk.
btwkan.hari ni jgk aku cuba buat krim yg wrna pink 2.hee.sebaiklaa jadi..

ttp cerita pasal muffin..nak cite pasal petang tadi jgk..
mcam kol 5.25 aku kol laa kwn aku,sri.nk ajak lepak.sbb dah lama x lepak.
hrp je rumah dkt area sini.p xlepak2..tetiba dia terus ajak g jenjalan.dia drive.hee.dia ajak zu sklie
ape lagi.mesti laa terima kan..hahaha..5.45 kitaorg b'tolak n pergi TESCO SERI ISKANDAR sbb sri kata dia nak mkan..hee


hee.nie laa driver kami yg paling comel.hee.betol.comel siott..

kitaorg makan nielaa tadi.hee.makan nasi ayam black pepper ;D bole la thn sdpnye
but..sdp agi mak aku masak..LOL

zu n sri.hee..comel x sri uh?kecik molek aja.. zu pun omey jgk..
kecik2 sri 2.pandai doee drive kete.jgn main2.. :)

kmi bertigaa before pulang kerumah masing2 :D

we had such a good day today.hee..
will miss this moment ! :D




3 comments:

susulemakmanis said...

alah bestnyer!sue suka makn tp xreti nk buat=(

Unknown said...

wahhhh. bestnya. nanti wat kan tok tau. HEHE

Unknown said...

susulemak manis: heee..best laa jgk..sng jelaa buat nyee


kak fisha:hoho bole laa..hee.kalo dkt mmg da bole buat da :)))

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!