09 May, 2012

Sweet day 9.5.12 :DDD

Assalamualaikum..hye kawan2..hee..
hari ini birthday aku.but x sambut ape2 pun..x kysh pun nk smbt2 nie :D

mcm pkul 4.55 2 kawan dari bota anta mesj.. "salam,put,kitaorg nk g umh kamu skrg nie"
lorh..punya laa kelam kabut aku siap lengkp smpai kai tdg..excited gila vangang ni nk jmpe kawan aku .heee
yelaa..kawan rapat+baik time kat sekolah :D mereka  dok jauh sikit dri tempt aku.mcm 10km.jauh laa jgk.

so time 2 org kawan aku sampai..aku g msj kat sorg agi kwn.yg dok dkt ngn umh aku..dkt sesngt soh dtg umh aku gak.lepak sesama..kitaorg lepak dalam bilik aku.hee.smbil pasang aircond.sejuk sikit .

takkan laa sembang2 aja kan.mesti laa kene tangkap2 gambau..untuk kengn..hee



 intan n zura laa yg anta mesj kat aku nk dtg umh aku :D ..qila dok dkt area umh aku.hee


hee. :D dalm bilik aku~





aww..aku naik skooter kawn aku,zura.hee..omey gila skooter nie..kecil je.hee :D
tgk uh.muka aku pun omey aww!


kawan rapat+jiran terdekat +kawan baik :D

nie partner aku time kat skola taun lepas..always together..xley pisah.. :D heee
budak2 lain pun taw kitaorg rapat..dia bagi aku LOVE origami dri duit kertas RM1 hee..dia soh aku simpan.dah sah laa aku simpan wei.even x seberapa ..but bermakna gila..dah ltk dalm wallet da pun :DDD 




hee..serius weii best dpt sembg ngn deme2 nie..
walaupun x smbut birthday.p kehadiran mereka nie membuat kan aku happy gegila hari ini aw

nti 2.6 aku nk pegi uitm dah..sedih wei nk tinggal parents,kengkawan n semua laahh..termasuk la aku x ley on9 sgt.mesti aku akn menjadi busy. :((

nie qila bg kat kitaorg..hoho..sbagai tanda persahabatan kami~
aku kan fantik biru.dah sah wrne biru.asanya korunk bole nmpk kot aku ade tulis nama ats keychain nie
thx qila syg sbb bg kitaorg keychain nie..cute sesangat laH! aku akan simpan keychain nie lek lok

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!