22 May, 2012

Sonataaa.. :D

Assalamualaikum..hee..

pagi tadi aku xdek keje.so aku snaplahh gmbr sonata..hee..
kucing aku yg paling besar n tua dlm umh aku nie..
aku panggil dia sonnat je..hee.omeykan nama dia..

korunk perasan x nama dia nie sama mcm nama kereta.hee
kereta sonata.mesti korang pnh tgk kan..
patutnya mak aku nk beli kete sonata.p dah mahl sgt harganyaa
so mak aku beli kete kia optima je.hee..nk dkt 110 ribu jgklaah hrganyaa.

aku dah melalut dah nie.hahah~jom balek kee tajuk entry nie.heee

jom usya gmbr sonata saya..heee..dia jantan aw.nk ngorat bole jgk.hahah :D

hee..tgk mata dia ttup..sbb dia nmpk flash kamera so dia ttplaah mta :D


kalo aku dukung dia nie..aku rasa berat doee.maybe 5 o 6 kilo kot..hee..

blu dia ni x pnh kotor n selalu bersih..sbb dia  suka sgt  jilat blu.always sgtlaa.

 pandai dia pandang kamera.heee
garang sgt laa nie kot..sibuk main nyorok2 ngn aku.hahah~ :D


4 comments:

Selendang Merah said...

wah nama dia canggih sonata gitu..hehe

sis92 said...

peh suka btol dia bgambo

Puteri Diyana said...

SM: hee.mmg canggih pun

sis: hoho.taaw xpek..hikhok~

Jacklye said...

sy suka sangat kat entri2 pasal kucing ni...huhu...

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!