23 May, 2012

Buah-buahan yg aku x suka makan :D heee





Assalamualaikum.hyee..

weehuuu..dah baca title dah kan..?hee..
rasanyaa mmg ramai kan suka makn buah-buahan nie..
tambah2 lagi buah tempatan ..sdp kan korang?heee

aku nk stori mori dkt korang buah apa yg aku x suka makan..hee..


1.Buah DURIAN

buah paling aku x suka makan!..mesti ramai yg suka makan kan?
tok aku siap ada dusun durian lagi wei..tapi aku mmg x mnt mkn buah nie..nak wat cane..
dah laa bau dia busuk laa.bole buat aku muntah.x bermint langsung aku nk mkn..heee
.p aku suka makan tempoyak.semua jenis tempoyak..hohoo.
.pelikkan,?durian x suka p mkn tempoyak.hoho

2.Buah BETIK
kalo buah betik nie.aku pun taktahu sebab ape aku x suka makan.pelik jgk..
parents aku kata betik nie sedap.
p bila aku dah terdesak sgt..maybe aku akn mkn betik nie..heee..
maybe sbb colour dia x menarik kot.yela..warna kuningkan..hee.aku xsuka wrna kuning..LOL
korunk suka betik?

3.Buah Pisang
pisang pun aku pelik jgk apasal aku x suka makan.nak kata x sedap.aku rasa sedap...hee..
p aku suka makn cekodok..pisang  xsuka..sedangkan cekodok 2 dtgnye dri pisang..hahah~Pelik skt aku nie..

4.buah Apple

apesal aku tak suka pun taktahu..maybe sbb isi dia x sedap kot.aku dh byk kali try nk mkn apple.
p xmaw2..ibu aku bile pegi pekan je..ade apple mestie dia beli..hohoho~


hee..setahu aku.itu jelaa buah yg aku x sukaa.~

so korang..mesti ada buah yg korang x suka mkn jugakkan.
apelagi.meh lee share skt kat pu3..hee..x kene byr pun kan..
post comment..taip n anta comment :D

heee

7 comments:

roziahojijie said...

Waaa ... ruginye .. tu semua yg akak suka taw ? tu semua byk khasiat oke ? so , puteri kene belajar mkn :)

hairy said...

suka sgt durian!! sgt2..ahha

Puteri Diyana said...

hahaha.xdek rugilaa pu3 rasa..heee..
tgk laa dlu..kalo terasa nk mkn.pu3 cbe la nti..heee

Cintaku Tihani said...

sune buah yang main course. xbleh la kalau x suker

Cik Kay Jue said...

adeh.. sayangnya.. tak makn semua buah yang ada dlm entry ni.. ckj makan semua buah hehe.. tak tau buah apa yang ckj tak suka makan.. :P

Puteri Diyana said...

CKJ: heee..syg ke?hoho.xdek laa sgtkan..ouh..bgus btol akk sume buah mkn.heee

Dak Fisha said...

akak tak suke makan betik n pisang. jarang lar. hehe.
lau durian masa musim jela.
apple akak suka. hehe

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!