25 May, 2012

weeehuuu.jom tweet ngn aku :D


Assalamualaikum.hye bloggers sekalian.hee
ada sapa2 rindu kat aku tak?rindu lettuw.haha~keperah santan sendiri pulak..muahehehe

Dah baca tajuk kan?Hot x tajuk 2?hahah~.hot laa sgtkn..agak2 ape yg aku nak cite ni?muahehhee.kalau x taw lagi apa yg aku nak story xtaw laa..rasanye mmg ramai dah kan ade twitter nie.hee.biasalakan.teknologi di dunia kita ni dah semakin maju :D 

*saja pc nk bg korang tgk twitter aku yg omey,menawan lagi hensem nie..hahahah~
tgk bcgrnd twitter..semartkan?x ssh pun nak cri.dlm design dah t'sedia ada..muahehhee..disebabkan malas Hupload gmbr..hahaha~

hee..kalaulaah ada yg sudi nk follow twitter aku yg cikai nie.follow jelaa ea.btw.korg bole follow twitter aku kat bwh shoutbox aku 2. :D.jgn shy2 cat.aku x mkn orang pun. okay?.kalau xnk.x kysah pong.~aku layan suma org x kira sama ada laki or perempuan :)  


heee.okaylaa..2 je nak update pada pagi sabtu yg indah ini :D

:D


3 comments:

hazwan hairy said...

haha! nak tiru cam dia juga lah blh x?

Uwais Al-Qarni said...

wah kuda ! ohoho gayat kejap

StuntWomanWho :) said...

kudaa tu :) untung2 !

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!