27 May, 2012

Tiring day but enjoyable~ :)

Assalamualaikum..hye bloggers..heee..
nak cerita skit pasal semalam.hoho..

Semalam aku n parents aku pegi shah alam,amik akk aku n then terus pegi Puchong,rumah pak sedara aku.kitaorg berjanji nak pegi kenduri anak kawan mak aku kahwin sama-sama.sebab kitaorg x berapa tahu sgt jalan g tmpt wedding 2..mcm pukul 12 lebih cm 2 kitaorg smpailaa kat tempat wedding 2..uish..lawa gilaa tempat dia.siap ada garden lagi 2..nama tempat wedding 2 Paya Indah Wetlands..maybe kalau org KL tau kot dkt mana.hee. 

me with my sista! :) all red that day~ 

nielaa pengantin ngn parents aku n pak sdre aku.


kami berehat sebntar dkt garden luar smbil makan cendol.hee..penuh doe org..ramai sesangat.

ibu n aku je nie..~heee.. *gmbr x berapa comel sbb cahaya laa 

lepas tu je kitaorg pergi De Dengkil nak tengok kuda-kuda.hee..nak dkt 26 kuda jgk laa.x slp aku smlm..tempat kuda 2 abg ipar kpd mak sdre aku punya..best jgk laah tgk kuda-kuda 2.even aku takut jgklaa tgk kuda sbb dia kan besar dari kita.hee..semalam dpt jgklaah aku pegg kepala kuda 2 walaupun mula2 aku takut gila nak pegang.paling uniknyaa semua kuda 2 ada setiap nama masing-masing.hee..comel2 suma nama kuda 2.hoho..mmg best gilaa laah semalam dpt tgk kuda dpn mata ..hekhek.sila jeles!hahahhaa



kuda ni namanyaa PUTERI.hee.sbb 2 aku bergambar dgn kuda ni sbb nama aku sama ngn dia..PUTERI.hekhek 


kuda ni aku x ingt apa namanye..hakhak

dia usya korang laa..mstie korang ada buat slh nie.hahahaha

nie anak kuda..kecik lagi.comel gilak.heee..lupa lagi nama kuda nie ape.. 




kuda ni comel dari yg lain sbb dia punya color lain dri yg lain.. 
aku ngn adk sedara aku..yg berumur 14 tahun thn nie tapi dia lebih tinggi dri aku.
okay.fine.nampak sgt aku rendah walaupun dah umo 18.hahahh~malu gilaa siot
bila nak jalan ase xnk jln ngn dia nti aku tenggelam..hekhek2 


mak sdre aku,mak aku n pak sdre aku..
hee.nmpk kan baju merah yg blh kri nie..tmpt kuda nie abg ipar dia punyalaahh~hoho

nie dgn muka gembira gila lepas jmpe kuda2 2..hee. :D
saya tahu saya comel.terima kasih~HAHAHAH  *evil laugh

habis sudah melawat kuda2 tersebut.kitaorg pergi umh pak sdre aku kat puchong sbb nak salin baju..n then kitaorg pegi Ole-Ole kat shah alam.nak beli kasut aku sbb nanti nk dftr uitm kena ada kasut ..aku x pnh ada kasut before nie.yelaa..time pegi kenduri smlm pun pakai sandle je pun.hoho~aku x feminin okay.hrp maaf.thx mom sbb belikan aku 2 kasut.campur dua2 kst 2 harganyaa RM140 .uish.mahal laa..sgp ibu aku beli mhl2 untuk aku je..mak aku siap warning lagi.nti jgn x pakai kasut 2.penat2 beli x pakai.mmg ibu xkan beli kasut tok kamu dah.okay.aku fhm 2..heee mcm pukul 6 lbh 2 kitaorg balek perak balek..alhamdulillah dkt pukul 10 mlm kitaorg smpai rumah dgn selamat..:)

:)) muka penat tapi still ley senyum lagi.hekhek



2 comments:

Unknown said...

wahhh. best + masyuk tol. hehehe

hazwan hairy said...

wahhh nak naik kuda!!!

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!