15 July, 2012

hangout with my new friends :D

Assalamualaikum..wee.harini hari ahad..besok isnin..aku dah nak balik U aku balek daa..aish.
terasa sgtlaa malas nk balek..hahah~that's normal  right?.hee..
haritu sekalilaah aku hangout dgn kwn2 U aku..pergi library dkt Ipoh..aku just follow je..
kitaorg pergi naik train..penat jgk laaa.bila da smpai ipoh,kena jalan kaki.nak kte library 2 jauh dri KTM2..jauh laa jgk.so mmg berpeluh  laaa.. 8 org tmsk aku g ipoh,raja,aku,farina,naz,shira,niha,tika n sorg je laki,hafiz..sbb hafiz,raja n niha ade discussion CTU..dah laa..aku malas cite panjang2.rimas..
bila dah hangout 2..dah sah laa ade gambarkan..wajib okay..hahahah~

raja,shira n niha :D
jeles aku dgn muka raja..comel sgt..

nie raja n pu3(aku)..hee..
kami berdua cute..kami tahu..hahah~

time dkt KTM..tgu train dtg
tika,aku,raja,naz n farina
farina ni roomate aku..aku kira rapatlaa jgk..even dia nie actuary..bkn sains komputer.. 

deme ni tgh discuss ape pun tak tahu laa..*candid

aku n nihaa..best dpt kenl dgn niha nie..baik sgt..comel pulak 2..
credit 2 hafiz sbb tgkp kitaorg..thx aw hafiz.~

naz n raja..~





 
BIG LOVE N SMALL LOVE! :D

aku t'kang2 lebih time nie.buruknyee prangai ku..ahahah~

heee..itu je gambar2 yg ade.x smpt nak tgkp gmbr dkt library.

:D daaa.

1 comment:

eyjalukman said...

best sngt dpt hang out dgn kwn2. lau kwn2 bru dr sinilah kita tgk cmna perangai masing2.

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!