05 August, 2012

Aku pemalass wei..~ hahaa

*muka happy sebab dapat balek umh~hahaha

Assalamualaikum hye readers..
aku nak hupdate nie.so please pay attention okay~ HAHAH..

tajuk aku gempak x?hoho.aku pemalas..yee..mmg aku pemalas..
pemalas ape..nak taw pemalas ape?

aku pemalas gilee nak basuh baju bila aku dekat hostel..hahaha~
pemalas kan?uish..terok2..
serius aku malas..aku tgk roomate aku,farina rajin sgt basuh baju..aiyaa..
masa bulan puasa nie penyakit malas nak basuh baju semakin menjadi-jadi..LOL

sebaiklaa time bulan pose nie jgk setiap minggu aku balek umh..
so aku bawak semua baju kotor balek umh nak basuh..haha~
tgk..betapa malasnyee..hahaha..insyaAllah penyakit nie xkan berulang selepas raya..
yelaa.bulan posekan..penat lee..even fakulti ngn kolej aku kat tapah x bape jauh mane pun
p terasa jgk laa penatnyee 2..aku sayang sebenarnya Tapah 2..yelaa..
dah jadi rumah aku dah rasanyaa..best siott dok sane~ hoho

btw..ari selasa week nie aku ada quiz csc128..doakan aku aw..
nti aku bg adiah bercuti kt rumh sndiri kalau korg doakan..hihi

besok petang aku balek hostel balek.okay.sad skejap..p sebaik aku x homesick :D hoho


me with my sis..dalam kereta.lepas amk aku kat tapah.on d way balek umh :D heee
gmbr penutup entry blog nie..heee

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!