16 August, 2012

entry jiwang laa kot?

Assalamualaikum..hye bloggers..
hee.bape hari je lagi nak raya wei..serius aku x sabar doee..
pagi tadi aku baru je balek umh.cuti 4 1 week 3 days..
so sad..sikit sgt cutinyaa..alahai.

aku sebenarnyaa nak luahkan perasaan aku dkt entry ni.tak tahu laa kenapa aku boleh jadi jiwang mcm nie.
yelaa.kita kan remaja,tmbh2 pulak umur smkin meningkt..
mestilaa ada perasaan suka dkt seseorg kan,kan?mesti korang pun mcm aku jgk. okay..msti korang tahu ape aku nak luahkan..
aku adala suka someone nie..suka sangat..sayang dia sangat-sangat..even dia biasa je.

bila kita dah suka someone,mesti kita selalu nk stalk diakan?..mcm aku skrg
bila on9 fb n twitter..msti aku stalk dia dulu,.bila stalk.tgk2 hati aku pulak yg sakit..
.yelaa..dah laa aku suka diaa ,stalk  profile dia bagai,tgk2 dia suka orang lain pulak.okay. kecewa gila.~huh

note for my crush..
aku rindu gilaa time :
  • kau kacau aku dulu-dulu.
  • selalu panggil nama aku
  • suka sgt buat aku gelak bile aku baca msj dri kau
  • mesej dgn kau
seriuss..rindu gilaa wei.aku tahu kau mesti taktahu aku suka kau kan..?.huh


kenapalaah perasaan cinta n syg 2 perlu wujud time skrg,
tapi kenapa kau selalu bagi aku harapan?kau kata ni laa 2 laa..
kau sajakan.bagi aku suka kat kau,n then kau buat sengal.okay..mmg sengal.
kalau kau x suka aku,jgn laa bg harapan mcm2 dkt aku..aku tahu aku x comel mcm org lain..hurm..

dah byk kali aku nk lupakan kau wei.asal ssh sgt nk lupakan kau..
aku nak fokus dkt study aku laah wei..aiyaa..sush betol bila ada feeling mcm nie.
please go away from my mind..!

korang ada x tips nak melupakan someone 2..?kalau ada please share dgn aku..
aku perlu sesgt tips 2..really need it okay~

aku malas nk pnjg kan lagi.sbnrnye byk lagi..
okay arr..

btw..selamat hari raya..

1 comment:

Unknown said...

takde tips la dik. tak pakar sangat. tapi one words je. be strong and sabar. heheheh.
dik. salam lebaran dari akak.
maaf zahir & batin :)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!