24 October, 2012

just read,then u know wht i want to say :D



*smile for fun :))


Assalamualaikum hye semua bloggers..
aku nak update jgk even takdek idea.okay~gediknyerr!hahaha :D
sebab semalam x update..tak kisah pun takdak sapa baca..huhu.

yeahh.~kami cousins.. 
dari kiri: raja syahira(13),puteri diyana(aku)18,raja natasha(16) n raja dania(14) :D heee
kami family raja..yeah.~ofcoz..dah nama pun raja kan.aku je pu3 sbb mak aku yg raja
yg mereka 2 ni ayah deme yg raja,so nama deme pun raja jgk laa.hee

kami rapat..even umur kami jauh..biase laa 2..nama pun sdrekan msti rapat
tapikan.x semestilaa.ada yg sedara p tak rapat.~ aku rindu gilee doe time kat dalam gmbr nie..
tak silap aku time raya tahun lps.

tapi sedihnye tahun ni x dpt kumpul bersama..
tht''s y taun ni raya x bapa meriah sgt laa berbanding tahn lps..

hope next year raya dapat berkumpul..serius rindu doee dgn mereka..
semuanyee baik2..comel2 pulak 2..hihi


daa .. show u 2 quote :D




No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!