28 November, 2012

2 more days. :'(





Assalamualaikum hye bloggers..heee..
apekah?2 more days? agak-agak korang apelaa lagi 2 hari 2 ek?
nak tau?lagi 2 hari lagilaaaa aku dapat berjimba-jimba dkt rumah sbb lepas 2 hari 2 kena masuk U balek..
wuuuaaa~copat benoo masa berlalu..dah abh sebulan lebih cuti..rasa mcm  x cuti jee..

tapi nak buat mcm mnekan,biasalaa 2 hidup sebagai student u.
lagipun rindu jgk laa ngn kwn2 kat sane,.tapi aku rasa bila dah kat sane nanti msti rindu family pulak..
hahaaaaaaaaa,kan??nevermind ahh..

aku dah taktahu nak taip ape lagilaa wei..brg pun aku x habis pack lagi.mcm xnk balek jee..hak2

okay laaahh..nak masak laa~ 

btw.besok nk teman ibu g hospital n insyaAllah simen dkt kaki ibu aku bukak besok
doakan eh? hope sgt simen bsk blh bukak daa~ :D

daaa




No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!