04 November, 2012

Assalamualaikum..hye readers..
aumm auummm~lamanyeee aku x hupdate belog nie..dah bersawang-sawang dah
macam terbiar gilee blog ni..HAHA..
perasan x?mesti x perasan kan..yelaa.aku lupa blog aku x famous..LOL :p

rasanyaa kat dunia ni semua orang ada kawan rapat kan,yeah~sama laa mcm aku.
mustahil xdek kawan rapat.nak stori mori sikit ni..

dekat U,aku ada 3 orang laa kawn yg rapat..rasanyaa tahu dah kot perangai aku suma..yeah~

1)Qina, 2)Khatijah n 3) Yasmin
Qina n Yasmin 2 ddk satu blk..khatijah bilik dgn Azza n aku bilik 4 orang..
aku ni kalau dekat U,bukan bolh dduk diam,mesti ada aja kaki 2 nak merende' kat bilik lain..hahhaa

setiap hari aku mesti akan pergi bilik qina n yasminn.lepak2.sembang2..gelak2 bagai.mkn kat situ.~best woeee
so sapa cari aku mmg cari kt blk qina 2 je..hahaha.bilik aku just aku tukar baju n tido..lain sume dkt bilik mereka~hebat kan?hahaha

1)Pu3,aku lee 2.. 2)Qina..3) Khatijah n 4) kami 3 orang :))
time ni kitaorg pegi outing kat Kampar..yasmin time ni balek umh pulak,so xdeklaa diaa..

 Qina,aku n Yasmin.. time ni kitaorg on d way blek bilik kat u dah ni..
bru je lepas mandi dkt Lata Kinjang..aummm..best woeee mandi..sejuk gilee airnyee~

Qina n aku..time ni dlm bus on d way nk pegi Annual Dinner Acturial Science Club..
kitaorg berdua bukan Acturial pun..kitaorg budak sains komputer..but menyebok nk pegi jgk sbb dh beli tiket..not bad laaa mkn chicken chop time 2..tapi rasa  xberbaloi byr RM30..huh~



AKu n Khatijah..time dkt Uni Seri Iskandr ni.ada UNIC buat konsert..so kitaorg budak Tapah pegi SI..
aku bukannyee tgk pun UNIC 2..~hak2..sibuk dok shopping kt gerai2..hoho

btw..best laa kawan ngn diorang.~x kisah dah..
pegi outing sama..suma laa~heee..

okay laaa..nak pegi makan..lapar gilak~hee..take care all~

 


No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!