28 December, 2012

gedik santai :')

Assalamulaikum hye hye semua~
eh eh..before 2 nk tanya,ada sape x rindu kat aku nie? hahahaha
macam laa aku fofular sgt nak ada orang rindu kat aku..heee..tapi mana tahukan.
kot2 aku ada secret admirer..lol,ada ker?..merepek  merepek

harini dah hari sabtu..dah nk seminggu dah aku cuti..cuti sempena christmas..
tapi yg bestnya aku balik ari selasa sbb kelas xdek..kalau x kena balek esok dah hostel..
wuuu..mmg terbaik laaa + 2 hari cuti..tapi yg xboleh blanyee selama seminggu ni jgk laa buku yg aku bwk balek umh..x bukak bukak..hahhaa..mmg penangan dok umh kuat sungguh susah nak lawan..hahhaa..nevermind laaa..

so kembali kepada tajuk...ape yg gedik santainye nie? wuuu..nak tahu? hee..moh moh..
nak tunjuk gambo sikit..kitaorg bergambo gedik santai di Tasik Shah Alam

aku yg comel..hahaha

kaka aku~


aku n ayah aku~ muka kitaorg sama x??


my lovely parents..hee



aku suka gilaa gambar aku yg nie.~

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!