02 December, 2012

weeett weett ^_^

wuuu..just wanna share this photo to show my new spect :')

Assalamualaikum..hye bloggies..nak story sikit nie..
ptg tadi kire2 mcm pukul 4 aku sampai kat hostel aku balek..wuuu
so bermulalaah sem 2 harini..wuuu
banyak doee barang aku.ingtkan nak kurangkan brg.tgk2 lagi byk ade laa..hahaha
yg bestnyee family sedara pun hantar aku sklie..wuuu..terharu doee~

ingatkan xnak laa bilik bawah skali
tuptupp..dapat bawah..p sebaik laa tingkap x ngadap siswa..kalau x.mmg redup jelaa blk aku..sbb x bukak tingkap..hahaha
hope this sem best..n azam baru aku nak belajar betul2.xnak main2.n nak dptkan pointer yg blh membanggekan parents..wuu..mesti best gilee kan? kalau dpt bangge kan parents
insyaAllah this sem aku akan banggekan parents aku..bkn mcm sem 1 ritu..sedih..~
wish me luck okay friends

malam ni malas nak pegi dm.so aku makan maggi..sedap! hahaa..
tgk2 lps dah mkn maggi..roomate pulak buat bubur nasi..dia reka sndiri..gne 3 bhn je..beras hancur,gram n perisa..sedap doee!
makan 4 org tadi..mmg sdp gilee..
nama roomate aku 2 khadijah..dia ni mmg suka buat benda yg exotic..mcm2 ahh..best laa kawan ngn dia.best sgt..

nie laa khadijah~ hee..comelkan? taw da..hahaha

btw..jus nak bagitahu.besok dah strt klas..okay~ kejam..hahahaa
pkul 9 pulak 2..awai doee..x smpt nk bgn lmbt..


orite laaa.xnk pokpek byk2..haha~
okay bai bai~

3 comments:

Luqman Zakaria said...

heheeh...comel betul patung..name lg cute..heeh

cydayf said...

gud luck utk sem baru.. :D

Unknown said...

luqman..hahaha..okey..lol

cik syida: thx u..

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!