18 April, 2013

kek orea cheese :)

*Homemade Love n Camera from Felt.. heee


Assalamualaikum..ni haa org yg comel nk update entry ni..perasan comel jap..hihi..okayy.. u alls.. as u see my title.. kek oreo cheese.. ,mesti tertanya-tanya ea mana gambo kek nyer?xdek pun,yg ada gmbr kat atas tu? kan kan? heee..  alaa..bawak2 ler bersabor sikit kalau nk tengok gambo kek.kan kan bersabar kan separuh dari iman..hehe :') .btw hope u alls sihat walafiat sentiasa.kalau x sihat g jumpa doktor hensem / cantik msti sihat terus..hee~  

okay..now lets move on to our next picture..the real picture of kek oreo cheese! heee
scroll down slowly dear~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Taddaaaa..!. this is my homemade kek oreo cheese,. hee.. mesti korang pelikkan? kata kek oreo cheese.tapi x nampak oreo ? hahaa. ada cerita lawak disebalik tu.p malas nk cite nanti panjang pulak..

sebenonyerr oreo tu aku dah hancurkan n mixer skli ngn bhn2 nk buat kek ..sbb tu x nmpk. time ni aku buat kek time bosan sbb ddk rumah sorang2 lps tu buat ler..pergh! rasa kek ni dapp gilerr mak jemah gitau korg sume..hihi.. aku pn x percaya aku buat kek sesedap itu.. lembut kot.mcm "keropok lekor cekui.lembut aja" hee..

okaylaahh..~ semoga korang seronok tgk gmbr kek aku tu..hehe..jgn jeles tau sbb kek tu sedap :')

tata..berjumpa lagi di entry keesokkan hari ea..

3 comments:

Mr. Doctor said...

Kalau letak oreo tabur ka apa atas tu msti nmpak 10 kali lbih sedap...

Lady said...

Rajin nyaaa buat kek.. sedap gak nampak... btw singgah sini

Puteri Diyana said...

mr dctr: kalau x mmg nk mcm tu..tpi disbbkan dh tersilap buat.so gitu le jdinyer

lady: hee.. mmg rjin..sbb dh bosan..hoho.. tq

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!