11 May, 2013

aku redhaa~


 



Assalamualaikum..harini baru aku ada kekuatan untuk update entry disebabkan result uitm tok sem 2 ni buat aku down sikit. eh bukan sikit. down byk.. hmmm  . actually pointer aku mcm nak dkt hampir jgklaa kena dismiss.. tapi alhamdulillah Allah masih memberikan aku kesempatan untuk belajar lagi.. kalau dah pointer sikit tu so  ada subject yg aku kena repeat. Ya Allah.. repeat paper.. mmg sedih gila bila dapat tau result tapi nak buat macam manakan. takdir aku dah macam ni . aku tau Allah tahu apa yang terbaik untuk aku. walaupun agak lama jugak aku nak terima yang aku kena repeat paper..hmm  sampai kan ibu kata kalau sem 3 ni x elok jgk, tukar koslaa kot. tapi aku dah sayang dgn kos aku ni even susah ..sekarang ni aku dah redhaa. so aku kene kuatkan semangat untuk berusaha lebih lagi.dan no play2 dah untuk sem 3

Ya Allah,aku mohon kepadamu Ya Allah, Engkau lapangkanlahh dada aku ini untuk memahami apa yang aku belajar dan Engkau berilah aku kejayaan di dunia dan akhirat.Ya Allah,ampunilah diri ku Ya Allah, sesungguhNya Engkau maha  Maha Mengasihani dan Maha Pengampun..

insyaAllah cuti 2 minggu bulan 5 ni,, aku sekeluarga ingin mengerjakan umrah.. doakan supaya urusan kami ke sana berjalan dengan lancar,sempurna dan selamat pergi dan selamat pulang. sesungguhnya perasaan x sabar untuk pergi ke tempat suci Allah.. sangat2 x sabar.. doakan tau .. 

okayylaaa itu je laa aku nk update..  bubyee



2 comments:

Unknown said...

Takpe la yunk. smile always n be strong k. lgpn ade hikmah disebalik semua ni :)

Unknown said...

kak fisha: insyaAllah.. i know tht.. hee.. tq kak :)

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!